2017

Een bijzonder jaar..

2017 beloofd een bijzonder jaar te worden. Maar alvoren daarop vooruit te lopen, een kleine terugblik op de laatste maanden van 2016.

Lees verder
najaar

Recent werk

Met trots tonen wij een aantal opgeleverde projecten waar wij de afgelopen periode, samen met onze klanten.

Lees verder
zomer

De vakantie is weer voorbij…

Na de vakantie zijn wij weer helemaal uitgerust aan de slag gegaan met mooie opdrachten voor onze klanten.

Lees verder

Laatste Chroom 6 informatie film opgeleverd

Het RIVM is gevraagd door het ministerie van Defensie onderzoek te doen naar de mate vanblootstelling door (ex-) medewerkers van Defensie aan gevaarlijke stoffen en wat dit betekent voor hun gezondheid. Om de stappen van het onderzoek duidelijk te maken is er in overleg gekozen voor video. Deze week hebben wij de laatste video, uit een serie van vier, opgeleverd.

RIVM

XDialogue maakt voor RIVM infographic Bisfenol A

RIVM doet al jaren onderzoek naar Bisfenol A in ons voedesel, ter ondersteuning van de uitkomst van het onderzoek maakte XDialogue verschillende infographics.

Animatie grenswaarden

In opdracht van het RIVM en het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport vervaardigde XDialogue voor een converentie tijdens het Europese voorzitterschap van Nederland een animatie over de grenswaarden van gevaarlijke stoffen.

RIVM

Persoonlijke benadering kan veel gerichter

E-mailmarketing is één van de succesvolste marketingkanalen door een lage investering en een hoge roi. Daarvoor dient u het medium wel op een juiste manier in te zetten. Voor succesvolle e-mailmarketing is het van belang om e-mailings te personaliseren op basis van de interesses van de ontvanger.

Lees verder
RIVM

Speel slim in op klantgedrag met behavior targeting

Het is geweldig om te weten wie je klant is, maar weten hoe hij of zij zich gedraagt is zo mogelijk nóg interessanter. Klantprofielen, demografie en zelf opgegeven voorkeuren zeggen je veel over waar een prospect of klant wellicht in geïnteresseerd is. Maar het gedrag laat het direct zien.

Lees verder
nieuws

Je database met klantinformatie schoonhouden? Zevens tips!

De database met klantinformatie is misschien wel het meest waardevolle bezit van het bedrijf. Toch worden investeringen in de database vaak als sluitpost van de begroting gezien. Gelukkig zijn steeds meer bedrijven zich bewust van de kansen die een schone database biedt.

Lees verder
Standard Post with Image

Brainstormen: 5 hulpmiddelen voor creativiteit & een open blik

Is creativiteit voor iedereen weggelegd? Volgens John Cleese is creativiteit niet een eigenschap die je wel of niet hebt en heeft creativiteit geen relatie met je IQ.

Lees verder

Eerste Chroom 6 informatie film opgeleverd

Deze week hebben we, de in opdracht van het RIVM, gemaakte video "Chroom-6" opgeleverd. De video dient als doel het informeren van doelgroep over hoe het onderzoek naar Chroom-6 wordt uitgevoerd.

Nieuws

16 Feiten over de kracht van print & online

“Print of online?” Veel organisaties breken nog steeds hun hoofd over deze vraag. Ze kunnen maar geen keuze maken. Beide opties hebben zo hun voordelen en beiden ook hun nadelen.

Lees verder