De mooiste wijnen die Xavier en zijn team selecteren, geven wij de aandacht die ze verdienen in sfeervolle magazines en persoonlijke e-mails

Okhuysen

Al bijna 150 jaar staat Okhuysen garant voor prachtige kwaliteitswijnen. De door vader en zoon Kat zorgvuldig geselecteerde wijnen komen uit de hele wereld, van klassiek Frankrijk tot vernieuwend Nieuw-Zeeland. Bij de selectie wordt gelet op kwaliteit, duurzame productie en een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Het overbrengen van de liefde voor wijn is wat het team drijft.

Okhuysen Vinee Vineuse
Okhuysen Vinee Vineuse
Okhuysen Vinee Vineuse

Okhuysen & XDialogue

Wij hebben het voorrecht om al bijna 10 jaar voor Okhuysen de vormgeving en productie van alle direct mailings te mogen verzorgen. Vanaf de eerste dag was het ons al duidelijk dat vader Louis en zoon Xavier Kat alleen het beste goed genoeg vonden voor hun klanten. Een eigenschap waar wij ons direct goed in konden vinden. Nu bijna een decennia later maken wij nog steeds samen met Xavier, inmiddels versterkt met een marketingteam, met veel zorg en passie alle magazines, brochures, folders en andere communicatie uitingen. Vandaag de dag wordt hierbij ook de online communicatie, via e-mail nieuwsbrieven en crossmedia campagnes, met veel plezier door ons vormgegeven en uitgevoerd.

Okhuysen
Okhuysen
Okhuysen

De kracht van direct mail

Mensen lezen steeds meer online, maar ook gedrukte teksten blijven populair. Dus waarom zou je die twee niet met elkaar combineren? Voor een sterke band met je klanten en relaties moet je juist ook offline inzetten. Klanten worden immers dagelijks ondergesneeuwd met irrelevante reclamemails die ze zo weer zijn vergeten en/of verwijderen.
Okhuysen stuurt haar relaties daarom 4x per jaar een

prachtig wijnmagazine met mooie verhalen over de wijndomeinen, hun wijnmakers en de wijnlanden en gebieden waar ze vandaan komen. Ook zet Okhuysen folders en uitnodigingen in voordat er bijvoorbeeld een speciale voorkoop van een bijzondere wijn begint. De combinatie van de verschillende kanalen vergroot de impact van de boodschap. Dit zorgt weer voor meer bezoekers naar de website, meer resultaten uit nieuwsbrieven en uiteindelijk meer conversie.

Okhuysen
Okhuysen
Okhuysen
Okhuysen
Okhuysen
Okhuysen
Okhuysen

Jubileum uitgave Louis Kat

Op 10 juni 2012 vierde Wijnkoperij Okhuysen haar 145-jarig bestaan en nam het bedrijf officieel afscheid van oud-directeur Louis Kat. 36 jaar stond Okhuysen onder de bezielende leiding van Kat, een tijd waarin het bedrijf uitgroeide tot één van de meest gerenommeerde en vernieuwende wijnimporteurs van Nederland. Zijn invloed op de Nederlandse wijnmarkt is groot geweest, en zijn schat aan wijnkennis een inspiratie voor vele liefhebbers en professionals. Ter ere van dit jubileum hebben wij, in samenwerking met medewerkers en trouwe klanten van Okhuysen, dit bijzondere boek vormgegeven.

Okhuysen

E-mailmarketing

Okhuysen wilde graag meer contactmomenten met haar klanten realiseren. Voorwaarden hierbij was dat de informatie interessant en relevant moest zijn voor de ontvanger.
Om dit te realiseren hebben wij met behulp van onze Copernica marketingsoftware een oplossing ontwikkelt waardoor Okhuysen nieuwsbrieven,

uitnodigingen en automatische campagnes met
e-mail, landingspagina’s en SMS naar verschillende profielen (doelgroepen) kan versturen. Behalve deze technische oplossing ontzorgen wij Okhuysen door alle marketing activiteiten rondom een e-mailcampagne, zoals e-mail design, visual keuze bij content, A/B testen en uitgebreide rapportage uit handen te nemen.

Okhuysen

Meer weten of kennismaken?

Kees Gouweleeuw
Partner

kees@xdialogue.nl

Andere cases: